Frequently Asked Questions

This Agreement was last modified on 18th february 2016

Verzendinformatie

Welke verzendmethodes zijn er beschikbaar?

Momenteel werken wij samen met DHL Europlus.  DHL haalt onze pakketten ’s avonds op (tussen 16:30u & 17:30u) en levert deze de volgende dag op het door u gekozen adres af.

Hoe lang duurt het om mijn pakket in ontvangst te nemen?

Afhankelijk van de beschikbaarheid van het product dat u bestelde en het tijdstip waarop zal uw bestelling binnen 24u na verwerking geleverd worden.
Bestellingen die ons toekomen voor 15u op werkdagen worden dezelfde dag nog verwerkt indien ze op voorraad zijn.  Bestellingen die ons na 15u bereiken zullen de eerst volgende werkdag verwerkt worden.

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Door hier te klikken en vervolgens de gevraagde info in te vullen.

Moet ik over een account beschikken om een bestelling te kunnen plaatsen?

Het is niet noodzakelijk om over een account te beschikken in onze webshop.  U kan uw bestelling plaatsen, betalen en op het gewenste adres laten leveren en factureren zonder een account aan te maken.

Wij raden u echter wel aan om een account aan te maken, op deze manier hoeft u niet telkens al uw gegevens opnieuw in te vullen wanneer u een bestelling plaatst in onze webshop.

Electro-colli gebruikt cookies om je surfervaring op deze website gemakkelijker en veilig te maken. meer info

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten