Verzendinformatie
Welke verzendmethodes zijn er beschikbaar?
De meeste pakketten worden verstuurd met General Logistics Systems B.V., beter bekend als GLS, maar soms verzenden we ook met DPD of DHL. Dit is afhankelijk van het tijdstip waarop het pakket klaar is voor verzending, alsook de maten en het gewicht kunnen hierop een invloed hebben.
Hoe lang duurt het om mijn pakket in ontvangst te nemen?
Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Door hier te klikken en vervolgens de gevraagde info in te vullen.
Moet ik over een account beschikken om een bestelling te kunnen plaatsen?
Het is niet noodzakelijk om over een account te beschikken in onze webshop. U kan uw bestelling plaatsen, betalen en op het gewenste adres laten leveren en factureren zonder een account aan te maken.
Wij raden u echter wel aan om een account aan te maken, op deze manier hoeft u niet telkens al uw gegevens opnieuw in te vullen wanneer u een bestelling plaatst in onze webshop.
Wanneer mag ik de levering van mijn geplaatste bestelling verwachten?
Uw bestelling wordt pas verzonden wanneer alle bestelde items in voorraad zijn. Wanneer een artikel niet of onvoldoende op voorraad is, dan wordt dit onmiddellijk bij onze leverancier bij besteld. De meeste leveranciers bevestigen de geschatte leverdatum, dewelke dan ook bij het artikel in onze webshop verschijnt.
Zodra uw bestelling compleet is, ontvangt u van ons een e-mail met tracking link waarmee u uw pakket kan volgen.