• Gratis verzending vanaf 100 euro
  • Track & Trace
  • 24/7 Support

Bestellen

Veelgestelde vragen over bestellingen

Hoe plaats ik een bestelling?

Ga in een productoverzicht met uw muis over het product en klik op het ronde oranje icoontje om het aan uw winkelmandje toe te voegen. Bekijkt u een individueel product, dan gebruikt u de blauwe knop ‘in winkelmand’.

Heb ik een account nodig om te bestellen?

U hoeft niet over een account te beschikken om een bestelling te plaatsen in onze webshop. Een registratie is dus niet nodig.

Gaat u regelmatig bestellen op electro-colli.be? Dan is het wel een goed idee om een account te maken. Zo hoeft u niet telkens alle gegevens in te vullen wanneer u een bestelling plaatst.

Hoe wijzig ik mijn winkelmandje?

Klik rechts bovenaan op het winkeltas-icoontje, of ga naar https://webshop.electro-colli.be/winkelmand/ om de inhoud te wijzigen. U kunt hoeveelheden aanpassen en producten verwijderen.

Kan ik een bestelling annuleren?

Annuleren is enkel mogelijk indien er nog geen order picking is gebeurd. Contacteer ons voor meer info.

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

U kunt uw bestelling volgen op deze pagina.

Heeft u vragen ? Contacteer ons dan direct!

+32 (0) 58 79 02 40
Heb je en vraag?

Vind het antwoord gemakkelijk op onze FAQ-pagina.

Electro-colli gebruikt cookies om je surfervaring op deze website gemakkelijker en veilig te maken. meer info

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten