Veelgestelde vragen over bestellingen
Hoe plaats ik een bestelling?
Ga in een productoverzicht met uw muis over het product en klik op het ronde oranje icoontje om het aan uw winkelmandje toe te voegen. Bekijkt u een individueel product, dan gebruikt u de blauwe knop ‘in winkelmand’.
Heb ik een account nodig om te bestellen?
U hoeft niet over een account te beschikken om een bestelling te plaatsen in onze webshop. Een registratie is dus niet nodig.
Gaat u regelmatig bestellen op electro-colli.be? Dan is het wel een goed idee om een account te maken. Zo hoeft u niet telkens alle gegevens in te vullen wanneer u een bestelling plaatst.
Hoe wijzig ik mijn winkelmandje?
Klik rechts bovenaan op het winkeltas-icoontje, of ga naar https://webshop.electro-colli.be/winkelmand/ om de inhoud te wijzigen. U kunt hoeveelheden aanpassen en producten verwijderen.
Kan ik een bestelling annuleren?
Annuleren is enkel mogelijk indien er nog geen order picking is gebeurd. Contacteer ons voor meer info.
Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
U kunt uw bestelling volgen op deze pagina.